5 טיפים להפקת סרטון תדמית אפקטיבי

היום כולם עושים סרטונים לקידום העסק שלהם, וזה לא סתם. זו דרך מצוינת, מהירה, קלה וחכמה להפצת המוצר. הפלטפורמות המובלות כמו יוטיוב ופייסבוק מודות בפה מלא שהם מעדיפים לקדם מוצרי וידאו יותר מכל דבר אחר. פרסומות לעסקים או שירותים מקיפים אותנו מכל עבר החל בטלפון החכם שלנו וכלה בפרסומות ענק בטלוויזיה. כולם משתמשים בסרטונים כדי להגדיל את ציבור הלקוחות ושיפור המותג.

עם זאת, הרבה חברות מוותרות על הפקת סרט תדמית, מתוך הנחה שאין להן את המשאבים הדרושים לכך. סרטוני התדמית ותשדירי הפרסומת מזוהים אצלנו בראש עם חברות הענק – קוקה קולה, תנובה או אסם. ולרוב גם בעסקים בגודל בינוני ואפילו קטן מוצאים מוצרי וידאו, כלומר סרטונים מושקעים שנראים מצוין. אבל הסוד הגדול הוא שלא צריכים להשקיע מיליוני שקלים ולתת לחברות פרסום ענקיות להפיק לכם את הפרסומת, ומאידך, לא חייבים לצלם עם סלולארי, סרטון דל וחסר יחוד. יש אפשרות שלישית.

חברות הפקת סרטונים, כמו ארטקור מדיה, יודעות להפיק סרטוני תדמית מוצלחים שיזניקו את העסק שלכם למעלה, אפילו עם אמצעים מוגבלים. הטכנולוגיה של היום, מאפשרת להוציא תוצאות מצוינות גם בלי אפקטים במחיר של הוליווד. גם לא צריך שחקנים מפורסמים כדי לשווק את העסק. הצרכן המודרני רוצה שיספרו לו סיפור טוב, קליט ומהיר. הוא מחפש חוויה ריגשית בסרטון התדמית, ובשביל זה לא צריך תקציבי ענק, אלא רק יצירתיות ומקצוענות.

אז מה יכול להפוך סרטוני תדמית לאפקטיביים?

  1. לפנות לרגש. דבר ראשון, כמו שהזכרנו קודם, סרטון תדמית טוב צריך לפנות לרגש של הצופה ולא לארנק שלו. יש כמות עצומה של פרסומות בשוק, חלקם של חברות גדולות יותר ועשירות יותר, והאתגר הוא כיצד להתבלט בשוק כזה. אחת הדרכים היא לגרום לצופה להתחבר לדמות שמאחורי המוצר. כלומר אליכם. הציגו את האישיות שלכם, את הסיפור האישי של העסק, מנקודת מבט אנושית. כיצד הוא התחיל, מה מניע אותו היום, למה חשוב לכם המוצר שלכם. אם הסיפור של העסק יהיה אותנטי, כך הצופה יוכל להזדהות עם המוצר ביתר קלות.
  2. תהיו מדויקים באינפורמציה שעוברת. אתם כנראה מכירים את המוצר שלכם יותר טוב מכל אחד. אבל לא כולם מכירים אותו, ואחת המטרות שלכם בסרטון התדמית היא אפילו לפנות לקהל שלא שמע עליכם, להגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלים של העסק או השירות שאתם מציעים. על הסרטון לספק באופן מדויק את המידע על המוצר או השירות. תנסו לחשוב על המוצר שלכם עם עיניים חדשות. אילו לא הייתם מכירים את המוצר, מה היה לכם חשוב לדעת. איזה בעיה הוא בא לפתור.
  3. תתחילו חזק ואחר כך תגבירו. לא כול הצופים נשארים לצפות בסרטוני התדמית עד הסוף. חלקם מעבירים אפילו תוך מספר שניות. ולכן כדי לשים בתחילת הסרטון איזה דימוי מוצלח, פאנצ' טוב או כל דבר אחר שימשוך את תשומת הלב ההיפראקטיבית של הצופה המודרני ויגרום לו להישאר עד לסוף הסרטון.
  4. ספרו סיפור. נסו להיזכר בשיעורי הספרות בתיכון. כשלומדים על מרכיבים של סיפור: יש פתיחה, יש קונפליקט, יש שיא שמוביל לסוף הסיפור. תובילו את הצופים שלכם דרך סיפור קוהרנטי, מעניין, מצחיק, בעל קונפליקט, כזה שימשוך אותם עד לסוף הסיפור מרותקים.
  5. השקיעו בהפצה. יצרתם וידאו טוב שמפגין את האישיות שלכם, מספק ערך מוסף ומספר סיפור טוב. מה עכשיו? השקיעו בקידום שלו. נסו לשתף עם כמה שיותר אנשים וליצור "באז", שיח ברשת שיעביר את הסרטון מאדם לאדם לאדם.

נשמע מסובך? ובכן, אתם לא חייבים לעשות את זה לבד. כאן ב-ARTCORE אנחנו מתמחים ביצירת סרטוני תדמית לחברות ולארגונים, ומספקים לכם מוצר שלם – החל מהתסריט, דרך הצילום, ההפקה והבימוי, וכלה בעריכה הסופית. אנחנו נלך אתכם צעד צעד בדרך לסרטון תדמית שיספר את הסיפור המדויקת ביותר, המרגש ביותר והאפקטיבי ביותר בשביל העסק שלכם.

אל תהססו ליצור איתנו קשר, נשמח להיפגש ולהתחיל לעבוד.

לערוך / לשכפל / לשנות / להוסיף ככל שיתחשק.

זהו פוסט לדוגמה שגידי יכול לערוך / לשכפל / לשנות / להוסיף ככל שיתחשק. זהו פוסט לדוגמה שגידי יכול לערוך / לשכפל / לשנות / להוסיף ככל שיתחשק.

זהו פוסט לדוגמה שגידי יכול לערוך / לשכפל / לשנות / להוסיף ככל שיתחשק. זהו פוסט לדוגמה שגידי יכול לערוך / לשכפל / לשנות / להוסיף ככל שיתחשק.